Filozofijas docētāji diskutē par kritiskās domāšanas filozofisko kritiku
Diskusijā tradicionāli piedalījās diskusiju idejas iniciatori: Dr. phil. Gunārs Brāzma, Mg. phil. Silva Poča, Dr. paed. Ērika Vugule, Dr. phil. Juris Vuguls un Dr. Phil. Voldemārs Bariss (vēl viens no diskusiju ierosinātājiem ir Dr. phil. Leonards Leikums). Diskusija iesākās ar J. Vuguļa pārdomām par brazīliešu pedagoga un filozofa Paulo Freires (Paulo Freire) darbu "Apspiesto pedagoģija", kurā viņš aplūkoja kritiskās domāšanas problemātiku un tās mācīšanas iespējas, G. Brāzma reflektēja par Džona Djūija (John Dewey) pārdomām par kritisko domāšanu, V. Bariss aplūkoja kritiskās domāšanas kā patstāvīgas domāšanas aspektus. Ē. Vugule atzīmēja kritiskās domāšanas mācīšanas principu iestrādi Skola 2030 mācību saturā, Aldis un Silva Barševski reflektēja par kritiskās domāšanas pieredzi mācību un vēstures procesos.
Filozofiskā diskusiju kultūra paredz, ka katra no diskusijā iesaistītajām pusēm ar argumentētu kritiku var pretendēt uz tuvošanos patiesībai. Turpmākās diskusijas tiks izziņotas un aicināti visi ieinteresētie tēmās un filozofiskās diskusijās.